לשכת ראש המועצה

ראש המועצה

מר זכריא נאבסו

יושב ראש המועצה המקומית ה-15 של כפר כמא הוא זכריא נאבסו, בן 62, נשוי לנאזק ואב לארבעה ילדים. זכריא הוא קצין לשעבר בדרגת רס"ן והשתחרר מהצבא אחרי 10 שנות שירות. לאחר שירותו שימש כנציג משרד הפנים ויו"ר ועדת התכנון והבניה של ישובים דרוזים ברמת הגולן. מתוך עיסוק זה הוא צבר התמחות וניסיון רב במגוון נושאים כמו טיפול בתכניות מתאר ובניה, פיקוח על רשויות מקומיות וארגונן מבחינת ניהול תקציבים ועוד. בנוסף, בענף הטקסטיל הוא הצליח להקים עסק בינלאומי שהפעיל כ-800 עובדים בישראל, ירדן וטורקיה. באותה התקופה הוא כיהן גם כחבר בלשכת המסחר ישראל-ירדן.

 

זכריא היה מתנדב פעיל בועדי ההורים השונים של בתי הספר תינאל ואדיגה ובית הספר התיכון כדורי, שם הוביל רפורמות והניע תהליכים ובראשם הקמת חטיבת הביניים אדיגה בכפר. כמו כן היה פעיל בעמותה לקידום החינוך המעניקה מלגות לסטודנטים בכפר, פרויקט שהוא מוביל עד היום. עוד תחום חשוב לראש המועצה הוא הקשר עם הקהילות הצ'רקסיות ברחבי העולם שבמסגרתו הוא היה מעורב בטיפול בנפגעי רעידות האדמה בטורקיה בעבר ובסיוע במשבר הפליטים מסוריה לירדן כיום.

 

חזונו של ראש המועצה מתמקד במספר תחומים שדרכם הוא שואף לקדם את הצמיחה וההתפתחות של הכפר תוך כדי שמירה על צביון הישוב כביתה של קהילה צ'רקסית ומוסלמית במדינת ישראל:

 

  • הצבת תחום החינוך כמפעל הדגל של העשיה בכפר – בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. עתיד הכפר נמצא בטיפוח דורות העתיד ואנו נשכלל את מערכות החינוך בכפר כך שיעודדו מצוינות ושאיפה מתמדת להשכלה גבוהה.

  • שיפור השירות והחזרת האמון והקשר ההדוק בין התושבים לבין מוסדות הציבור של הכפר ובראשן המועצה המקומית. במוקד הנקודה הזו נמצאים האתר החדש של המועצה והמוקד הטלפוני.

  • גיוס משאבים ותקציבים לפיתוח ושיפור התשתיות של הישוב.

  • פיתוח תכנית המתאר החדשה של הכפר ומתן מענה לצרכי הדיור ההולכים וגדלים בכפר.

  • פיתוח התיירות הכפרית. השקעה בהיקף ובאיכות האירועים השנתיים והגדלת חשיפתם.

  • שיפור חזות הישוב – דגש על סביבה נקיה וירוקה. טיפול באתר הפסולת של הישוב, קידום אפשרויות המחזור בכפר והצבת איכות הסביבה והניקיון כנושא מרכזי בתכניות מוסדות החינוך בכפר.

  • חיזוק הקשר ושיתופי הפעולה עם ישובי הסביבה.

  • יצירת מסגרות פעילות נוספות עבור הנוער בישוב. חשוב שהטיפוח והדאגה כלפי הנוער שלנו ימשיכו אל מעבר המסגרות הפורמליות. לבני הנוער יש זכות לקבל אמצעים ופעילויות העונות על צרכיהם.

 

דבר ראש המועצה:

תושבים יקרים, האתר מיועד לאפשר למועצה להעלות את רמת השקיפות והנגישות של מגוון פעילויותיה ולחשוף את התושבים לעשייתה השוטפת. בין היתר כאן תוכלו לשלם את הארנונה, לפנות למוקד השירות של המועצה, למצוא פרוטוקולים של ישיבות, מכרזים, קבצים וטפסים שונים כמו התקציבים השנתיים של המועצה, להתעדכן בלוח הפעילויות המתוכננות, לשמור על קשר עם עדכונים שוטפים, לקבל גישה לעמוד הפייסבוק שלנו ולשאר ערוצי התוכן ועוד. השקת האתר היא כאבן פינה להשקת פעילותה השקופה, המתחדשת והנמרצת של מודל המועצה החדש בהובלתי.

 

עוד כלי נוסף להגברת חשיפתם של התושבים ועידוד מעורבותם בשיפור תהליך מתן השירות הוא המוקד הטלפוני החדש. במוקד הטלפוני אפשר להשתמש בכל שעה ובכל יום, כולל אפשרות לפניה דרך אתר האינטרנט החדש. במוקד הטלפוני תוכלו לפנות למועצה לגבי כל שירות שהמועצה מציעה, בין אם בבקשה לטיפול בנורת רחוב שרופה וכלי בתלונות על כלבים משוטטים, כאשר כל פניה מתועדת, מפוקחת ומתוזמנת עם יעדי זמן מוגדרים לטיפול בכל בעיה. אנו מעמידים לרשותכם את הכלים שברשותם תוכלו לנצל את שירותנו בצורה הכי יעילה ומזמינים אתכם להשתמש ולהנות מהם.

 

תהליכים נוספים שכבר בוססו והחלו ונמצאים במוקד העשיה הם בין היתר תכנית המתאר החדשה של הישוב אשר תענה על צרכי הדיור, הבניה ופיתוח התשתיות בכפר לעשרות שנים קדימה. תכנית המתאר החדשה של הישוב אושרה וכרגע נמצאת בשלביה האחרונים לפני תחילת ישומה ומהנקודה הזו אנו קוראים לתושבים להישאר מעודכנים וקשובים להתפתחויות וליצור איתנו קשר בכל שלב ובכל עניין. בנוסף אני מקיים סבבים קדחתניים של גיוסי משאבים ותקציבים שונים לכפר בנוסף לחיזוק משאביה ויכולותיה של המועצה בתקציבה השוטף.

 

אתם תוכלו גם לחזות בפעילות המתגברת של המועצה בתחום התיירות ושיתופי הפעולה השונים שלנו עם גורמים שונים מחוץ לכפר, עמותות, משרדים ומוסדות ממשלתיים, קבוצות ספורט ועוד. השנה אתם תהיו עדים להיקף פעילויות תיירותיות, קהילתיות, תרבותיות וספורטיביות שלא ראיתן עדיין בכפר, בכללן סובב כפר כמא, יום הזכרון הצ'רקסי, הפסטיבל הצ'רקסי ועוד.

 

מדובר בתקופה מרגשת של עשיה אנרגטית שאת תוצאותיה אתם רואים בשטח כל יום ושאנו דואגים לעדכנכם לגביה בעמוד הפייסבוק שלנו ובאתר החדש. אנו רואים בזאת כמשימה חשובה שדרכה התושבים יוכלו לשקם את אמונם במועצה ובמוסדות הציבוריים של הכפר כאשר אלו יתומרצו ויפוקחו במישרין ובעקיפין. כך נוכל לתת בידי התושבים את המושכות לעתיד הכפר והצלחתו.

 

המועצה המקומית כפר כמא מחויבת לעשיה יעילה ושקופה, המתנהלת באחריות והמציבה את התושב במרכז. דלתי תמיד פתוחה ואני מזמין אתכם ליצור קשר, לבקר, להשתתף בישיבות המועצה השונות, ולהישאר מעודכנים.

מנהלת הלשכה היא שירין סוסחא, תושבת כפר כמא, הנדסאית תוכנה וסטודנטית לתואר ראשון בשרותי אנוש. מנהלת הלשכה מרכזת את תכנון מדיניות ועבודת המטה המונהגת במועצה וכן מטפלת בפניות תושבים לאחר טיפול המחלקה הרלוונטית. בנוסף מסייעת לראש המועצה בניהולה השוטף של הלשכה ומהווה חוליה מקשרת דינאמית בינו לבין הגורמים השונים במערכת ומחוצה לה בחתירתו המתמדת להישגים לטובת תושבי כפר כמא.

בין תחומי האחריות נמצאים:
· קביעה וניהול סדר יום לראש המועצה.
· קביעת פגישות עם ראש המועצה.
· ריכוז וטיפול בפניות הציבור.
· מתן מידע אודות פעילויות המועצה השונות באמצעי תקשורת שונים: אתר האינטרנט של המועצה, דף הפייסבוק, פרוספקטים ופליירים ועוד.
שעות פעילות הלשכה הם בימים: ראשון עד חמישי משעה 8:00 – 16:00
המייל ללשכה – lishka.kk@gmail.com   תשובה במייל תוך 48 שעות עבודה מקבלת הפנייה כמתחייב באמנת השירות.

 

דבר מנהלת הלשכה:
תושבים יקרים, לשכת ראש המועצה הוא הפנים של המועצה כלפי גורמים פנימיים וחיצוניים ולכן בראש מעינינו מתן שירות בסבר פנים נעימות לשביעות רצון כולם.
אנחנו מאמינים שהתושב במרכז ולכן ראש המועצה זכריא נאבסו מקיים מדיניות "דלת פתוחה" לתושבים, מדיניות זו נועדה לכם תושבים יקרים נגישות לראש המועצה וללשכתו ומאפשרת קיצור טווח הטיפול בנושאים המועלים עם ראש המועצה. אנחנו כאן בשבילכם ולמענכם.

ראש המועצה זכריא נאבסו:

 

טלפון: שלוחה 1 במרכזיה.

אימייל: zakarianapso@gmail.com.

נגישות